Un remei per emmalaltir: La història de la cocaïna - El Món d'Ahir | Revista d'història d’autor

Mònica Planas

Un remei per emmalaltir: La història de la cocaïna

Fa més de 2.000 anys els americans precolombins ja mastegaven fulla de coca. La cocaïna era considerada al segle XIX un producte amb grans virtuts terapèutiques i com a tal es va comercialitzar amb gran èxit, fins i tot entre les criatures. No va ser fins més tard —massa tard— que es van descobrir els seus efectes devastadors.

Més

Aquest article pertany al número que dedica el dossier a "Valencians".
Si et sembla interessant, pots comprar el número clicant aquí.

Suma’t a El Món d’Ahir

Aquests continguts són possibles gràcies a les aportacions dels subscriptors i lectors. I tu, ja en formes part? Fes-ho possible!

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per recopilar informació amb una finalitat tècnica. No es guarden ni cedeixen les dades de caràcter personal de ningú sense el seu consentiment. Igualment, s'informa que aquest lloc web disposa d'enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a Abacus. Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca